Sąnaudų mažinimas
Telefonų stotelės Panasonic išlieka ekonomiškai naudingu įmonės vidaus ryšio organizavimo sprendimu.
Naudojant ATS, nėra abonentinio mokesčio už vidinį ryšį ir papildomas funkcijas, priešingai negu naudojant virtualias ATS.
Atsipirkimo laikotarpis nuo 6 iki10 mėnesių, priklausomai nuo konfigūracijos. Kitaip tariant, virtualios ATS paslaugų abonentinis mokestis lygus vienos ar dviejų Panasonic ATS kainai per metus.
Saugumas
Vidinis ryšis atskirtas nuo išorinių telefoninių / kompiuterinių tinklų. Tai žymiai padidina neteisėtos prieigos prie įmonės telefonijos sudėtingumą, skirtingai nuo virtualios ATS.
Laisvas telefono aparatų pasirinkimas
Su ATS galima naudoti bet kokius analoginius laidinius ar bevielius telefonus, faksimilinius aparatus. Virtuali IP ATS reikalauja specializuotų ir gana brangių IP telefonų.
Trumpoji numeracija
Trumpoji numeracija leis įmonės viduje naudoti triženklius ar keturženklius numerius, kuriais galėsite pasiekti kolegas.
Skambučių nukreipimas
Gautas skambutis gali būti nukreiptas į kito abonento telefono numerį.
"Callback" funkcija
Telefonų stotelės atskambinimo funkcija.
Jeigu kolegos telefonas užimtas, ši funkcija leidžia jums susisiekti su kolega iškart po pokalbio pabaigos be pakartotinio numerio perrinkimo.
Skambučio sulaikymas
Klavišas HOLD (arba FLASH, arba R) Jūsų telefono aparate leidžia Jums sulaikyti vykdomą skambutį. Pakartotinai paspaudus klavišą, susijungsite su abonentais.
Muzika laukimo metu
Nukreipiant arba užlaikant skambučius Jūsų pašnekovas girdės Jūsų pasirinktą muzikinio laukimo foną.
Konferencija / konsultacija
Vienų metų galima kalbėti su keliais pašnekovais (iki 5). Galima valdyti pokalbį, laikinai atskiriant vieną pašnekovą.
Įvairūs darbo režimai
Skambučių pasiskirstymo algoritmai gali keistis automatiškai, priklausomai nuo paros laiko (diena, naktis, pietūs) ir savaitės dienos.
Domofonas
Prie ATS galima prijungti domofonus ir elektromechanines spynas, kurios leidžia pasikalbėti su lankytoju ir atidaryti duris, naudojant telefoną.
Įeinančių skambučių maršrutizavimas
Priklausomai nuo laiko ir išorinės linijos, iš kurios skambinama, skambutį galima peradresuoti konkrečiam abonentui, grupei abonentų, IVR balso pranešimų sistemai arba į balso paštą.
Skambučių priėmimo grupė
Yra galimybė sukurti skambučių priėmimo grupę ir į ją įtraukti norimus vartotojus. Tokių grupių gali būti keletas. Grupei priskiriama miesto linija. Įeinantys skambučiai bus tolygiai paskirstyti tarp grupės narių. Jeigu visi grupės nariai užimti, abonentui galima atkurti pranešimą. Galima nurodyti papildomą telefono numerį, į kurį bus kreipiami visi neatsakyti skambučiai.
Skambučių peradresavimas
(visada, kai užimta, kai neatsiliepiama)
Paslauga leidžia visus ateinančius telefono skambučius nukreipti į kitą telefono numerį.
Ši funkcija veikia, jeigu Jūsų telefonas užimtas arba kai Jus neatsiliepiate į kelis šaukimo signalus
Telefono skambutį galite peradresuoti į kitą miesto numerį, mobilųjį telefoną ir pan.
Skambučių perėmimas
Grupėse arba nurodomasis.
Sudaromos skambučių perėmimo grupės, kurios leidžia iš bet kurio telefono perimti kito telefono skambutį.
Taip pat gali būti perimamas skambutis nurodant skambinančiojo vidinio telefono numerį.
DISA funkcija
Paskambinus pagrindiniu telefono numeriu, leidžia surinkti papildomą (vidinį) numerį. DISA nukreipia skambutį į nurodyta vidinį numerį.
"Netrukdyti"
Ši funkcija leidžia abonentui nustatyti, kad skambinančiajam bus perduodamas užimtumo signalas.
Fakso skambučiai
Įeinantys fakso skambučiai automatiškai atpažįstami ir gali būti nukreipti į faksą.
IVR balso pranešimų sistema
Naudodamiesi IVR funkcija, galite susikurti suasmenintą balso meniu. IVR gali paskirstyti skambučius pagal informacijos sritis, įmonės padalinių funkcijas, pageidaujamą regioną.
Balso paštas
Balso pašto funkcija suteikia galimybę skambinančiajam palikti žinutę, jei į jo skambutį nebuvo atsiliepta po nustatyto signalų skaičiaus arba nedarbo metu.
Išeinančių skambučių ribojimas
Paslauga leidžia apriboti išeinančiuosius skambučius (vietinius, tarpmiestinius, tarptautinius, mobilius).
Pigesnio miesto linijos tarifo pasirinkimas
Jeigu jus turite keletą išorinių linijų operatorių, ATS parenka pigiausius pokalbių tarifus ir gali pakeisti rinktą numerį (pvz. pridėti kodą).
Adresų knygos
Jei turite adresatus, su kuriais bendraujate itin dažnai, bendra ir asmeninė telefoninės knygos leidžia surinkti numerį iš atminties.
Skambutis pokalbio metu
Kalbant su abonentu, girdisi perspėjimo signalas – antrojo abonento bandymas prisiskambinti. Funkcija leidžia susisiekti su antruoju abonentu ir neprarasti ryšio su pirmuoju.
SMDR – skambučių ataskaita
Detali informacija apie visus įeinančius ir išeinančius skambučius kaupiama ATS atmintyje (iki 10000 skambučių), ir perduodama į kompiuterį telefono skambučių analizei ir kainos apskaičiavimui.